בהשתתפות האדמורי"ם מישראל: ס"ת הוכנס למלון באיטליה

נתי קאליש No Comments on בהשתתפות האדמורי"ם מישראל: ס"ת הוכנס למלון באיטליה

מעמד מרומם ומרגש של הכנסת ספר תורה בקהילה היהודית במילאנו בהשתתפות זקן האדמו"רים וחבר מועצת גדולי התורה כ"ק האדמו"ר מביאלה שליט"א וכ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מעמד מרגש ומרומם לכבודה של תורה, התקיים בעיר קנזיי. הנגיד הרב אבי נצר ומשפחתו, הכניסו ספר תורה לבית המדרש שבמלון, לעילוי נשמת ההורים למשפחת נצר, שהיו מעמודי התווך של הקהילה החרדית במילאנו והיו מסורים בלב ובנפש לכל דבר שבקדושה ומקפידים על קוצו של יוד.

בבעלות המשפחה הינו המלון הכשר בקנזיי, שבו התכנסו גדולי ישראל זיע"א, בין המתארחים היה כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א. בני המשפחה התקשרו עמו בלב ובנפש והיו מאוהדי בית קאליב. הם זכו לשמוע ממנו במשך השנים, סיפורים רבים על מסירות הנפש הגדולה בימי השואה האיומה ועל מסורת בית קאליב. משפחת הרב הנגיד הייתה לעזר ואחיסמך לכל מפעלותיו הרבים של כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א. בית האכסניה, הפך ממש לבית ועד לחכמים והיו מתאספים שם הצדיקים בימות הקיץ והיו משיחים שיחת חולין של תלמידי חכמים שצריכה לימוד. 

הקשר החם עם בית קאליב נמשך במלוא עוזו גם עם נכדו ממשיך דרכו, כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א.  לרגל הכנסת הספר התורה, הגיעו למילאנו זקן האדמו"רים כ"ק האדמו"ר מביאלה שליט"א, שהרב הנגיד מקושר עמו והוריו אף הם היו בקשר עם חם אתו. וכן כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א. השמחה הייתה גדולה לכבודה של תורה. 

במשך שעה ארוכה התקיים המעמד המרומם שבו השתתפו כל בני הקהילה ואורחים שהגיעו מארץ ישראל ומחוצה לארץ, לכבד את זכרם של בני המשפחה שהעמידו את הקהילה החרדית במילאנו וזכו לזרע ברך השם. 

 



0 תגובות